Programa Viatges Culturals
10 dies
Egipte, navegant per les meravelles del Nil
VIATGE AJORNAT A UNA NOVA DATA - Giza i les Piràmides, la Vall dels Reis, Abu Simbel, Luxor, Karnak i el majestuós riu Nil.
Agost: Només Atenció Online per Email. Reobertura Oficines el 01/09
Egipte, navegant per les meravelles del Nil
Resum del Viatge
10 dies
VIATGE AJORNAT A UNA NOVA DATA - Giza i les Piràmides, la Vall dels Reis, Abu Simbel, Luxor, Karnak i el majestuós riu Nil.
VIATGE AJORNAT A UNA NOVA DATA PER LA SITUACIÓ ACTUAL DEL PAÍS
Viatge Cultural
T’agradarà aquest Viatge per…
Els Professors del Centre destaquem…
En aquest viatge del Centre ens proposem apropar l’historia d’Egipte a totes aquelles persones interessades en ampliar el seu coneixement. Per fer-ho, hem dissenyat un atractiu Programa per descobrir les meravelles de l’antic Egipte, i els seus meravellosos monuments. Des de El Caire visitarem les grans piràmides de Giza, on contemplarem la famosa Esfinx. Descobrirem Saqqara, i la seva icònica piràmide esglaonada. Durant 5 dies navegarem en un confortable creuer pel riu Nil, tot descobrint indrets llegendaris com la Vall dels Reis, Karnak, Abu Simbel, Luxor, i molts més! … Alhora, gaudirem de les visites i explicacions acompanyats d’una Professora egiptòloga de parla catalana i guies locals experts. Cada dia es faran reunions de preparació i també es farà entrega d’un dossier cultural. El nivell didàctic i cultural és ideal per aquelles persones interessades no expertes i que valoren la inconfusible qualitat del Centre Europeu.
Trobada a l’aeroport de Barcelona-El Prat a les 12h25 Terminal 1, mostrador de facturació Egyptair. Presentació de la nostra professora. Tràmits de facturació i embarcament, vol amb destí El Caire amb la companyia Egyptair. A l’arribada a Egipte, tràmits de visat. Trasllat a l’hotel i allotjament. Sopar lliure.
Esmorzar a l’hotel. Iniciem ruta cap a Saqqara, un dels majors enclavaments arqueològics de l’Antic Egipte. Visitarem l’espectacular Recinte Funerari de Djesert i la seva Piràmide Esglaonada; també entrarem en la denominada Tomba Sud, un laberint de passadissos decorats amb taulells i jeroglífics, oberta el març de 2020 després de 15 anys de restauració. La Piràmide de Teti (que conté un dels exemples millor conservats dels Textos de les Piràmides), la visita de la Mastaba de Ti o de Kagemni i finalment al Serapeum, el magnífic lloc d’enterrament dels adorats bous Apis, ens ajudaràn a entendre un dels jaciments més importants de l’Egipte Antic. Dinar inclòs en restaurant local. Trasllat a l’hotel i allotjament. Sopar lliure.
Esmorzar a l’hotel. Visita a la necròpoli de Giza, on destaquen les grans piràmides de Quéops, Quefrén i Micerí; entrarem a la piràmide de Quéops, l’única meravella del món antic que encara es manté. També visitarem el Temple de Quefrén i l’Esfinx. Dinar inclòs en un restaurant local. Trasllat a l’aeroport per embarcar amb destinació Luxor. A la nostra arribada, visita al meravellós Temple de Luxor, exemple de delicadesa i elegància de l’arquitectura egípcia. A continuació visita al Museu de Luxor, amb la seva magnífica col·lecció de peces de l’Antic Egipte. Trasllat a l’hotel, sopar inclòs i allotjament.
Esmorzar a l’hotel. Ens traslladem a la riba oest de l’antiga Tebes per a visitar Deir el-Medina, el famós poblat on vivien els artesans que treballaven a la Vall dels Reis; després, visitarem algunes de les conegudes com a Tombes dels Nobles, monuments funeraris de diversos personatges pertanyents a l’alta administració del país. Continuarem el nostre recorregut amb la visita a l’espectacular Temple de Hatxepsut, el temple funerari d’una de les poquíssimes dones que van ostentar el càrrec de faraona en l’Antic Egipte. Acabarem un matí fascinant amb la visita al Temple de Medinet Habu, temple funerari del faraó Ramsés III, i als Colossos de Memnón, porta d’entrada del Temple d’Amenhotep III. Trasllat al vaixell i dinar inclòs a bord. A la tarda visitarem el fastuós complex conegut com el Temple de Karnak, on també passejarem pel seu espectacular Museu a l’aire lliure, on es troben veritables joies com la capella vermella de Hatshepsut i la capella blanca de Sesostris I. Allotjament a bord i sopar inclòs.
Esmorzar al vaixell. Ens dirigirem de nou a la riba occidental de Tebes per a visitar la Vall dels Reis, on van ser construïdes les tombes dels faraons del Regne Nou; allí visitarem tres tombes, incloent-hi la Tomba de Seti I i la de Tutankamon. Continuarem cap a la Vall de les Reines, on visitarem, entre altres, la Tomba de la reina Nefertari, Gran Esposa Reial de Ramsés II. Menjar inclòs a bord i tarda de navegació. Allotjament a bord i sopar inclòs. A més, durant aquest dia, mentre naveguem amb el nostre vaixell, aprofitarem per aprendre més sobre Egipte i la seva història amb una classe i xerrada que tractarà la vida quotidiana dels antics egipcis.
Esmorzar al vaixell. Matí de navegació on contemplarem les meravelloses vistes del Nil i durant la qual gaudirem del pas per la resclosa d’Esna, una gran obra d’enginyeria hidràulica. Ens detindrem a Edfu per a visitar el seu temple, el millor conservat d’Egipte, dedicat al déu Horus. Retorn al vaixell, dinar inclòs i navegació cap a Kom Ombo. A la tarda visita al temple de Kom Ombo, situat en una plataforma rocosa en una corba del Nil, dedicat al déu falcó Haroeris i al déu cocodril Sobek. Retorn al vaixell i navegació, rumb a Assuan. Allotjament a bord i sopar inclòs. A més, com el dia anterior, mentre naveguem amb el nostre vaixell, aprofitarem per aprendre més sobre la regió que estem visitant amb una classe i xerrada que tractarà sobre Tutankhamon i el seu gran descobriment.
A primera hora del matí, sortida en autocar amb destinació Abu Simbel per a conèixer els dos temples construïts per Ramsés II: un per a ell mateix, i l’altre -de dimensions menors- per a la seva esposa Nefertari. Aquests temples van ser traslladats en la dècada dels anys 60 del segle XX per a evitar la seva desaparició sota les aigües del Nil, en una magna operació de rescat que va involucrar a diferents països, entre ells Espanya. Retorn a Assuan. Menjar inclòs a bord. Tarda lliure. Allotjament a bord i sopar inclòs.
Esmorzar al vaixell. Al matí visita al Temple d’Isis, una de les construccions més belles de tot Egipte. Conegut com a Temple de Philae, aquest era el seu enclavament original, és un dels temples que va ser també traslladat amb motiu de la construcció de la Gran Presa d’Assuan. Cal destacar l’esforç en trobar un entorn tan bell com el que hauria tingut en l’Antiguitat. Seguirem amb la visita a la Pedrera de granit rosa, on veurem l’Obelisc inacabat. Dinar inclòs en restaurant local. Trasllat a l’aeroport amb destinació El Caire. Arribada a El Caire. Allotjament a l’hotel. Sopar inclòs.
Esmorzar a l’hotel. Visitem el Museu Egipci del Caire i el Museu de les Civilitzacions, amb la Sala de les mòmies reals. Aquestes visites ens serviran per a recordar tot el que hem vist durant el viatge, gràcies a les seves magnífiques col·leccions d’estatuària, relleus, maquetes i diversos objectes pertanyents a la fascinant cultura de l’Antic Egipte. Dinar inclòs en restaurant local. A la tarda, visita al Mercat de Khan el Khalili i al casc vell islàmic. Allotjament a l’hotel. Sopar lliure.
Esmorzar a l’hotel a on ens allotgem a El Caire. A l’hora indicada durant el matí, trasllat a l’aeroport per a embarcar en vol d’ Egyptair amb destinació Barcelona. Donarem per finalitzat el viatge i ens acomiadarem de tots els participants en aquest interessant viatge cultural, del que esperem guardar un gran record.
A les 12h25 a l’Aeroport de Barcelona-El Prat – Terminal 1 Planta 3 mostrador de facturació Egyptair.
Horaris previstos dels Vols:
Hotels en els viatges: S’intenta que tots els hotels contractats siguin confortables, cèntrics i de bona qualitat, habitualment de 3-4 estrelles. Normalment, les habitacions són dobles a compartir (Twin amb 2 llits separats o Double amb un llit de matrimoni). En cas de demanar una habitació individual, aquestes són limitades i els hotels sol·liciten un suplement, que a vegades pot ser elevat.
Persones que Viatgen Soles: Les persones que viatgen soles poden optar entre disposar d’una habitació individual, pagant el suplement corresponent, o sol·licitar la reserva “Compartint habitació” amb una altra persona del grup, del mateix sexe i de característiques i edats similars. Si altres participants al viatge també ho han sol·licitat, es facilitarà l’acomodació compartida en habitació doble, tipus Twin, amb 2 llits separats. En cas que finalment no hi hagi ningú “a compartir”, caldrà abonar el suplement individual. Les persones que venen soles per primera vegada i no coneixen a altres participants, es recomanable que reservin habitacions individuals per estar amb més comoditat. En cas que es decideixi compartir habitació amb una altra persona s’entén que ha estat per mutu acord i que cadascuna assumeix la responsabilitat econòmica proporcional de les despeses com suplements de minibar, rentat, telèfons i altres possibles serveis del hotel. L’organització no assumeix cap responsabilitat en cas de disparitat de criteris o incompatibilitats en la convivència entre les persones que comparteixen l’habitació.
Menjars de Grup i Intoleràncies alimentàries: Els menús inclosos durant els viatges o excursions es caracteritzen per ser saludables i variats, del gust de la gran majoria, i adequats per les activitats programades. És important tenir en compte que els menús de grup no són personalitzables al gust i a la situació individual de cada participant. No serà possible sol·licitar canvis com “substituir un ingredient per un altre“, “canviar plats del menú per uns de diferents” o “demanar alternatives específiques fora del menú previst“. S’intentarà realitzar adaptacions en els casos d’intoleràncies o al·lèrgies alimentàries sempre que aquestes es comuniquin amb antelació suficient per poder valorar les opcions disponibles. Malauradament, tot i que la majoria d’hotels disposen d’alternatives per a les intoleràncies més habituals, no podem garantir l’opció a un menú adaptat o que es pugui cobrir una intolerància poc habitual a tots els hotels i/o restaurants col·laboradors. Les begudes tals com els vins, cerveses, refrescos, cafès, etc… no són habitualment incloses i cada participant haurà d’assumir-ne el cost extra en cas de consum. La participació en els menjars de grup és completament voluntària i tothom és lliure de buscar alternatives que s’ajustin millor als seus gustos personals.
Per poder garantir la plaça, un cop confirmada la reserva, cal fer a continuació el pagament de reserva corresponent a la paga i senyal o bestreta d’un viatge (+assegurança opcional). No és possible guardar places, si no s’ha fet el pagament corresponent.
INFORMACIONS IMPORTANTS I RECOMANACIONS DEL PAÍS
INFO PRACTICA i NORMATIVES – VIATGES, SORTIDES i EXCURSIONS
La inscripció implica la plena acceptació de tots els apartats del programa i de les normatives vigents:
ETS DE FORA DE BARCELONA?
Volem facilitar la participació a tots els nostres amics viatgers d’arreu! Tens les següents opcions:
-Hotels: Reservar la nit prèvia i/o posterior a un dels hotels propers al punt de sortida:
-Parking: SABA ofereix preus especials amb l’opció Multidia 24h reservant online. Recomanem aparcar a SABA Pau Casals (Av.Pau Casals) o SABA Travessera (Travessera de Gràcia 17 | 43) ( Tots a 5-10min caminant de la 1ª parada). -> Reservar SABA
D’altra banda, en alguns viatges en autocar de llarga distància oferim la possibilitat d’unir-te al grup a parades alternatives a La Panadella N-II (Anoia) i/o a l’Àrea de l’Empordà AP-7 (direcció França) i/o presentar-te directament a l’hotel de la nostra destinació amb un descompte en el PVP del Viatge. Consulta si es possible a la pestanya Horaris i Punts de Trobada, o a les nostres oficines, segons la destinació i itinerari.
Els horaris d’arribada a Barcelona de les excursions i viatges en autocar acostumen a ser entre les 19 h i les 21 h, i normalment al voltant de les 20 h, depenent del trànsit i de les possibles congestions o incidències. El Centre no es pot fer responsable en cas de retards produïts per causes alienes a l’entitat.
QUALITAT CENTRE EUROPEU
Participar amb el Centre Europeu és gaudir de Viatges…
Descobreix perquè els Viatges del Centre són únics aquí: (Sobre els Viatges) i troba resposta a la majoria de preguntes freqüents aquí: FAQ’s
CONDICIONS DE RESERVA
Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. Els nostres viatges combinats en grup es troben sotmesos a condicions econòmiques especials de contractació. Consulta les condicions. Clica aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació.
Com a norma general cal tenir en compte que la bestreta de reserva (paga i senyal) no és reemborsable. A més, en tots els casos, el client te que assumir els costos dels serveis pre-pagats per l’agència, degudament justificats. Qualsevol cancel·lació comporta despeses d’anul.lació, despeses de penalització i despeses de gestió i canvis. Per això recomanem contractar l’assegurança extra opcional de cancel·lació per cobrir qualsevol imprevist.
Assegurances
En tots els nostres viatges de més d’un dia, hem inclòs en el preu una assegurança de viatge que cobreix l’assistència d’accidents, malalties i altres possibles incidències produïdes durant un viatge, però no inclou les despeses de cancel·lació. Recomanem contractar una assegurança extra opcional de cancel·lació. Tingues en compte:
Revisió de preus
El preu de les excursions i viatges combinats del Programa del Centre Europeu, han estat calculats en la data d’edició del programa, a principis d’any, en base a les tarifes dels medis de transport, cost de carburants, preus d’hotels, divises, taxes, impostos, … etc. aplicables en aquell moment.
Tal i com estableix la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya, qualsevol variació posterior del preu per causes alienes a l’organització, podrà donar lloc a la revisió del preu final del viatge, tant a l’alça com a la baixa. Aquestes possibles modificacions seran notificades al consumidor per escrit. En cap cas, no es podrà revisar a l’alça en els 20 dies anteriors a la data de sortida del viatge, respecte de les sol·licituds ja realitzades. Les persones que facin la reserva del viatge fora de les dates indicades per a les inscripcions o en el darrer moment abans d’un viatge, hauran d’abonar els costos i suplements que en aquelles dates es puguin produir.