Programa Viatges Culturals
2 dies
El Parc Natural del Cap de Creus -28/05/22 -7h
L'Alt Empordà - Roses - Cadaqués - Port Lligat - Serra de Rodes
El Centre romandrà tancat durant agost. En cas d'alguna causa important contacteu per mail o al telèfon mòbil d'emergències. El Centro permanece cerrado durante agosto. En caso de algun asunto importante contactar por mail o por el teléfono movil de emergencias.
El Parc Natural del Cap de Creus -28/05/22 -7h
Resum del Viatge
2 dies
L'Alt Empordà - Roses - Cadaqués - Port Lligat - Serra de Rodes
Cap de Setmana, 28-29 maig 2022 (2 dies) – Sortida autocar, 7,00 h
Viatge amb agradables caminades de natura pel Parc Natural del Cap de Creus i l’Alt Empordà
Descripció: us proposem un viatge ben inspirador pel Cap de Creus i la Serra de Rodes. Roques marcades amb el segell de la tramuntana, cales i un paisatge salvatge que va captivar al gran artista Salvador Dalí. Farem estada en un cèntric i confortable hotel de Roses.
A les 7,00 h del matí agafarem el nostre autocar en direcció a la Serra de Rodes, cims arrodonits que abracen la costa, matolls, estepes i grans panoràmiques. Farem una ruta de natura que ens portarà fins al monestir de Sant Pere de Rodes i el Castell de Sant Salvador de Saverdera, veurem com el modest relleu va prenent alçada i la roca es fa evident mentre la badia de Roses va quedant als nostres peus. Al Port de la Selva deixarem temps lliure per dinar i a la tarda, farem una passejada fins al Far de s’Arenella, des d’on podrem veure com els Pirineus s’endinsen al mar… Tancarem el dia a Roses, on ens allotjarem i soparem al nostre hotel.
Dades tècniques:
1. Serra de Rodes
2. Caminada Port de la Selva – Far de s’Arenlla
Ens desplaçarem fins a Cadaqués, i agafarem un trenet que ens portarà fins al Far del Cap de Creus, perfilarem la costa fins a arribar a l’extrem més oriental de Catalunya. Des d’allà, iniciarem una ruta de natura que ens portarà fins a Port Lligat, on trobem la residència del gran artista Salvador de Dalí. A Cadaqués deixarem temps lliure per dinar i farem una passejada tot seguint l’encisador camí de ronda. Un cap de setmana, per gaudir dels grans paisatges de la costa empordanesa. Al capvespre retorn amb l’autocar a Barcelona amb arribada a les 21 h aprox.
Dades tècniques:
3. Far del Cap de Creus – Port Lligat
Apunta’t ara al Viatge de Natura al Parc Natural del Cap de Creus.
Sortida en autocar des del Centre Europeu de Barcelona (Diagonal – Muntaner) amb les parades habituals.
Hotels en els viatges: S’intenta que tots els hotels contractats siguin confortables, cèntrics i de bona qualitat, habitualment de 3-4 estrelles. Normalment, les habitacions són dobles a compartir (Twin amb 2 llits separats o Double amb un llit de matrimoni). En cas de demanar una habitació individual, aquestes són limitades i els hotels sol·liciten un suplement, que a vegades pot ser elevat.
Persones que Viatgen Soles: Les persones que viatgen soles poden optar entre disposar d’una habitació individual, pagant el suplement corresponent, o sol·licitar la reserva “Compartint habitació” amb una altra persona del grup, del mateix sexe i de característiques i edats similars. Si altres participants al viatge també ho han sol·licitat, es facilitarà l’acomodació compartida en habitació doble, tipus Twin, amb 2 llits separats. En cas que finalment (40 dies abans de la sortida) no hi hagi ningú en situació de disponibilitat “a compartir”, caldrà abonar el suplement individual. Les persones que venen soles per primera vegada i no coneixen a altres participants, es recomanable que reservin habitacions individuals per estar amb més comoditat, o be vinguin acompanyades d’alguna amistat o familiar. En cas que es decideixi compartir habitació amb una altra persona s’entén que ha estat per mutu acord i que cadascuna assumeix la responsabilitat econòmica proporcional de les despeses com suplements de minibar, rentat, telèfons i altres possibles serveis del hotel. L’organització no assumeix cap responsabilitat en cas de disparitat de criteris o incompatibilitats en la convivència entre les persones que comparteixen l’habitació.
Menjars de Grup i Intoleràncies alimentàries: Els menús inclosos durant els viatges o excursions es caracteritzen per ser saludables i variats, del gust de la gran majoria, i adequats per les activitats programades. És important tenir en compte que els menús de grup no són personalitzables al gust i a la situació individual de cada participant. No serà possible sol·licitar canvis com “substituir un ingredient per un altre“, “canviar plats del menú per uns de diferents” o “demanar alternatives específiques fora del menú previst“. S’intentarà realitzar adaptacions en els casos d’intoleràncies o al·lèrgies alimentàries sempre que aquestes es comuniquin amb antelació suficient per poder valorar les opcions disponibles. Malauradament, tot i que la majoria d’hotels disposen d’alternatives per a les intoleràncies més habituals, no podem garantir l’opció a un menú adaptat o que es pugui cobrir una intolerància poc habitual a tots els hotels i/o restaurants col·laboradors. Les begudes tals com els vins, cerveses, refrescos, cafès, etc… no són habitualment incloses i cada participant haurà d’assumir-ne el cost extra en cas de consum. La participació en els menjars de grup és completament voluntària i tothom és lliure de buscar alternatives que s’ajustin millor als seus gustos personals.
Per poder garantir la plaça, un cop confirmada la reserva, cal fer a continuació el pagament de reserva corresponent a la paga i senyal o bestreta d’un viatge (+assegurança opcional). No és possible guardar places, si no s’ha fet el pagament corresponent.
Equipament i preparació de la sortida:
NORMATIVES GENERALS PER TOTES LES ACTIVITATS:
DOCUMENTACIÓ: A tots els viatges i sortides cal portar sempre el DNI o bé el Passaport, no caducats. En els viatges internacionals i per raons de seguretat, recomanem portar ambdós documents i en llocs separats. També recomanem portar la Targeta Sanitària Europea, que emet la Seguretat Social i que es pot demanar a l’INSS, personalment o per Internet. Consulteu-nos si teniu qualsevol dubte al respecte.
VESTUARI i CALÇAT: Cal portar sempre un vestuari còmode i adient, i sobretot un calçat esportiu i antilliscant, apropiat per viatjar i moure’s sense dificultats, tant en ciutats com en el medi natural, zones rurals o llocs de muntanya. Es recomana que el calçat subjecti be el peu i el turmell per evitar possibles caigudes i relliscades en paviments inestables, irregulars o humits. D’altra banda, cal sempre preveure la possibilitat de canvis meteorològics imprevistos i que en alguns llocs hi hagi temperatures diferents, amb la possibilitat de pluges i tempestes, i per això es recomanable portar roba adequada, paraigües o impermeable, protecció solar, farmaciola, … etc.
EQUIPATGE: Cada participant és responsable del seu propi equipatge i objectes personals, i per això ha de controlar i vigilar en tot moment els mateixos, especialment en les sortides i arribades als hotels, estacions, aeroports, etc. Per les excursions i sortides diàries és recomanable portar una motxilla còmoda i no bosses de mà o maletins.
SEIENTS: No es reserven seients o llocs concrets en els autocars, trens, avions, vaixells … i altres medis de transport, per tal que cada participant (per ordre d’arribada) pugui seleccionar el seu lloc preferit i situar-se lliurement amb els seus amics o coneguts. Les persones que comparteixen habitació tenen que compartir fila de seients. Les places escollides es mantenen fixes durant tot el viatge, excepte acord mutu entre els passatgers.
ASSEGURANCES DE VIATGE: En tots els nostres viatges de més d’un dia, caps de setmana i ponts, hem inclòs en el preu una assegurança de viatge que cobreix l’assistència mèdica i altres possibles incidències produïdes DURANT un viatge. Per això, no cal tenir cap preocupació al respecte. Es pot demanar més informació sobre aquesta pòlissa a les nostres oficines. Aquesta assegurança NO INCLOU les despeses de cancel·lació produïdes ABANS de la sortida, qualsevol que sigui la causa. A part d’això, també recomanem portar a tots els viatges la Targeta Sanitària Europea, que es pot demanar a l’INSS. Consulteu-nos si teniu qualsevol dubte al respecte.
ASSEGURANÇA OPCIONAL DE CANCEL.LACIÓ: Per evitar qualsevol incidència ABANS d’un viatge, recomanem contractar l’assegurança de cancel·lació que cobreix una malaltia greu imprevista (no preexistent), accident personal, hospitalització o defunció familiar, produïts abans de la sortida, d’acord amb les condicions de la pòlissa. Per contractar aquesta assegurança cal fer la confirmació definitiva i el pagament total del viatge.
NOTA: Els organitzadors es reserven la possibilitat de modificar els horaris, visites i itineraris si alguna causa excepcional, meteorològica, de seguretat o de força major ho justifica, i sempre en benefici del benestar i la seguretat dels participants. Els organitzadors no poden fer-se càrrec de les incidències i despeses econòmiques originades durant els viatges i sortides per motius de força major, per circumstàncies alienes a l’organització o per causes meteorològiques, desastres naturals, epidèmies, problemes sanitaris, vagues, conflictes socials o polítics, manifestacions, aldarulls, avaries, retards, incidències en carreteres, mitjans de transport i aeroports o en altres serveis contractats públics o privats. La inscripció implica la plena acceptació de tots els apartats d’aquest fullet. Aquestes normes han estat editades en data 1 de gener 2022 i anul·len a les anteriors.
Si tens qualsevol consulta, no dubtis en telefonar-nos: 93.430.99.79 – 687.560.502.
INFO PRACTICA i NORMATIVES – VIATGES, SORTIDES i EXCURSIONS
La inscripció implica la plena acceptació de tots els apartats del programa i de les normatives vigents:
ETS DE FORA DE BARCELONA?
Volem facilitar la participació a tots els nostres amics viatgers d’arreu! Tens les següents opcions:
-Hotels: Reservar la nit prèvia i/o posterior a un dels hotels propers al punt de sortida:
-Parking: SABA ofereix preus especials amb l’opció Multidia 24h reservant online. Recomanem aparcar a SABA Pau Casals (Av.Pau Casals) o SABA Travessera (Travessera de Gràcia 17 | 43) ( Tots a 5-10min caminant de la 1ª parada). -> Reservar SABA
D’altra banda, en alguns viatges en autocar de llarga distància oferim la possibilitat d’unir-te al grup a parades alternatives a La Panadella N-II (Direcció Lleida) i/o a l’Àrea de l’Empordà AP-7 (Comarques de Girona, direcció França) i/o a l’Àrea del Mèdol AP-7 (Comarques de Tarragona, direcció sud) o presentar-te directament a l’hotel de la nostra destinació amb un descompte en el PVP del Viatge. Consulta si es possible a la pestanya Horaris i Punts de Trobada, o a les nostres oficines, segons la destinació i itinerari.
Els horaris d’arribada a Barcelona de les excursions i viatges en autocar acostumen a ser entre les 19 h i les 21 h, i normalment al voltant de les 20 h, depenent del trànsit i de les possibles congestions o incidències. El Centre no es pot fer responsable en cas de retards produïts per causes alienes a l’entitat.
QUALITAT CENTRE EUROPEU
Participar amb el Centre Europeu és gaudir de Viatges…
Descobreix perquè els Viatges del Centre són únics aquí: (Sobre els Viatges) i troba resposta a la majoria de preguntes freqüents aquí: FAQ’s
CONDICIONS DE RESERVA
Les Condicions Generals són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. Els nostres viatges combinats en grup es troben sotmesos a condicions econòmiques especials de contractació. Consulta les condicions. Clica aquí: Condicions Generals de Reserva i Cancel·lació.
Com a norma general cal tenir en compte que la bestreta de reserva (paga i senyal) no és reemborsable. A més, en tots els casos, el client te que assumir els costos dels serveis pre-pagats per l’agència, degudament justificats. Qualsevol cancel·lació comporta despeses d’anul.lació, despeses de penalització i despeses de gestió i canvis. Per això recomanem contractar l’assegurança extra opcional de cancel·lació per cobrir qualsevol imprevist.
Assegurances
En tots els nostres viatges de més d’un dia, hem inclòs en el preu una assegurança de viatge que cobreix l’assistència d’accidents, malalties i altres possibles incidències produïdes durant un viatge, però no inclou les despeses de cancel·lació. Recomanem contractar una assegurança extra opcional de cancel·lació. Tingues en compte:
Revisió de preus
El preu de les excursions i viatges combinats del Programa del Centre Europeu, han estat calculats en la data d’edició del programa, a principis d’any, en base a les tarifes dels medis de transport, cost de carburants, preus d’hotels, divises, taxes, impostos, … etc. aplicables en aquell moment.
Tal i com estableix la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya, qualsevol variació posterior del preu per causes alienes a l’organització, podrà donar lloc a la revisió del preu final del viatge, tant a l’alça com a la baixa. Aquestes possibles modificacions seran notificades al consumidor per escrit. En cap cas, no es podrà revisar a l’alça en els 20 dies anteriors a la data de sortida del viatge, respecte de les sol·licituds ja realitzades. Les persones que facin la reserva del viatge fora de les dates indicades per a les inscripcions o en el darrer moment abans d’un viatge, hauran d’abonar els costos i suplements que en aquelles dates es puguin produir.
